Welcome Guest ( Log In | Register )

> Title and text aligned differently
RobD
post May 1 2020, 03:52 AM
Post #1

Group: Members
Member No.: 27,313

Hi,

My name is Rob and I am new to html and have some text with titles where I would like the title to align left or right and the text justify. But when I try to do this it always adds a paragraph but I want the title and the text without a paragraph. Is this possible?

This is the code right now:

<strong><span style="color: #e13c30;">KeenSystems levert VoIP op basis van SIP-trunking.</span> </strong>
Dat doen we vanuit ons zelf ontwikkelde telefonieplatform op basis van openSIPS. Het Session Initiation Protocol (SIP) is een protocol om multimediacommunicatie (audio-, video- en andere datacommunicatie) mogelijk te maken en wordt onder meer gebruikt voor Voice over IP (VoIP). Alle intelligentie leveren we vanuit het KeenSystems platform dat gekoppeld is aan de andere diensten van KeenSystems. Allemaal in te zetten als losse bouwstenen of als geheel. Onze SIP trunks zijn uiteraard ook te gebruiken met bestaande centrales en toestellen. Zo zijn we als volwaardig Telecom Operator in staat via ons eigen netwerk een white-label oplossing te bieden waar uw klant, en ook u als onze Partner, blij van wordt!

But when I try to allign the title and text differently it adds a paragraph:

<strong><span style="color: #e13c30;"> <P ALIGN=LEFT>KeenSystems levert VoIP op basis van SIP-trunking.</span> </strong> </p> <P ALIGN=justify>